Premium membership

Ik heb een Premium membership gekocht, hoe nu verder?

Direct na de betaling wordt er automatisch een email gestuurd met als titel "[Geocachingshop] Licentie code(s)". 
Hierin staat een code (startend met WJMA-) en een link naar de instructie hoe je deze kunt toepassen op je account bij Geocaching.com
Soms komt deze in een spam of reclame folder terecht, dus even je inbox goed nakijken.

Heb je de email niet ontvangen, kijk dan even in je account op onze website. Daar vind je de code ook bij de details van je bestelling.


De instructie voor het activeren vind je hier op onze website:
Premium-Membership-Instructie


Ik heb betaald via i deal, op 27 febr. 2022, maar krijg de code niet ingevoerd via mijn gsm.

Dat werkt alleen als je via een browser inlogt, dus niet via de app.


Mijn Premium membership is automatisch verlengd. Hoe kan ik dat stopzetten?

Uw premium heeft u automatisch lopen via geocaching.com. Dit zijn wij niet. U moet ook via Geocaching.com de automatische verlenging stop zetten. 
Bij ons kunt u alleen premium membership lidmaatschappen kopen voor 1 jaar.


Ik wil mijn premiummembership verlengen maar heb geen creditcard. Vorig jaar heb ik dit via de webshop en ideal gedaan. Kunt u mij de rekening sturen?

Nee, dat werkt gewoon via de website. U kunt daar ook kiezen voor een bankoverschrijving.